الأحد، 11 مارس، 2007

أنا و فرنسواز

أول مرة اكتشف اني توحدت تماما مع فرنسواز اكثر مما كنت أتوقع..

واني استعرت منها أدوات تعاملها مع العالم و طرق تعبيرها ..

اكتشقت ان اقل اقتراب و ان كان عن غير قصد مني بتصرف معاه زي فرنسواز مع أي حد غيري

احس ان قلبي بيتنفض من الخوف.. و أخبي نفسي هوا ورا قلاع و حصون من الاقنعة و التمرد و التعالي المصطنع..

" اما يوصل بيك الخوف لدرجة الخوف من الخطوة فتقدم قدام و ترجع لورا و تفضل معلق نفسك في الحلقة دي باجبارك ..وكأنك بترجوهم * أنا حكون اسوء من انكم تعادوني فأرجوكم اتركوني ارقد في قبري الدنيوي بسلام* "

فرنسواز عمرها ماخلصت اكلها للآخر .. و كأنها خايفة تاكل زي ما هي محتاجة ليحسدوا شهيتها فقررت ان تسوء شهيتها بارادتها ..

فرنسواز يقعدوا يخبطوا بالراحة على ضهرها مش عشان يخوفوها لكن عشان تاكل .. و انا حساها بتترعش جوا حدبتها الصلبة ..

و راسها و الف جزمة ماتخرج راسها الرخوة في وجود أي حد ...


Author:

I am a whole universe 

0 comments: